Navegação por Assunto "Channels"
Resultados 1-4 de 4
-
C2C value creation : social anxiety and retail environment
(2017) [Artigo de periódico]Purpose – Most customers want to interact, whether on social networks or on company websites. This study aims to examine the relationship between customer-to-customer (C2C) interaction and value, considering the roles of ... -
Estudo dos mecanismos de fluidização de areias com jatos de água
(2009) [Dissertação]A fluidização é definida como a suspensão de partículas de um solo granular devido à ação de um fluxo ascendente, que cria uma força de arrasto suficiente para suportar o peso próprio das partículas, produzindo uma zona ... -
Influência das estratégias de trade marketing no processo de compra de cervejas no canal de autosserviço
(2017) [Trabalho de conclusão de graduação]O estudo apresentado a seguir trata-se de um Trabalho de Conclusão de Curso de Administração pela Universidade Federal do Rio Grande do Sul. O setor cervejeiro apresenta constante crescimento e tem impacto bastante relevante ... -
Ubiquity of offerings : the development and validation of a scale to measure omnichannel perception
(2020) [Tese]This thesis aims to better understand how customers perceive omnichannel, developing a scale for this. This channel strategy, which is an upgrade of multi and cross-channel, brings the ubiquity of offerings, that is, the ...