Digital Repository

A- A A+

Método para identificação e hierarquização de atributos de preferência de produto recém lançado no mercado consumidor

DSpace/Manakin Repository

Método para identificação e hierarquização de atributos de preferência de produto recém lançado no mercado consumidor

Show full item record

Statistics

Title Método para identificação e hierarquização de atributos de preferência de produto recém lançado no mercado consumidor
Author Santos, Gilberto Tavares dos
Advisor Fogliatto, Flavio Sanson
Date 2002
Level Master
Institution Universidade Federal do Rio Grande do Sul. Escola de Engenharia. Programa de Pós-Graduação em Engenharia de Produção.
Subject Marketing
Pesquisa de marketing
Abstract in Portuguese Resumo não disponível.
Type Dissertation
URI http://hdl.handle.net/10183/4861
Files Description Format View
000416371.pdf (2.067Mb) Texto completo Adobe PDF View/Open

This item is licensed under a Creative Commons License

This item appears in the following Collection(s)


Show full item record

Browse



  • The author is the owner of the copyrights of the documents available in this repository and is prohibited under the law, the marketing of any kind without prior authorization.
    Graphic design by Caixola - Clube de Criação Fabico/UFRGS Powered by DSpace software, Version 1.8.1.